zm_csmega_insomnia_beta - ГОТОВА!

Карти направени от CSMEGA
Forum rules
1. Да не се копират или преработват карти от други сайтове !
2. В името на картата да има "csmega" пример de_csmega_fire
3. Задължителни поне 3 снимки от картата (Няма значение размера само да е по-голям от 800 Х 600 ... форума има автоматичен намаляващ плугин с функция зуум)
Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

06 Oct 2011 14:11

Окончателният вариант на картата е готов. Ъпдейтнал съм всички линкове, както и в поста над мен.

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

06 Oct 2011 17:22

Моля, заменете го на сървъра

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

07 Oct 2011 09:28

Мдаа, водата не е много водна, някои от кашоните са с много нестандартни размери, а това HDR поне да беше гледал 1-2 урока в youtube за него, да не става толкова зле. Плюс това явно този, как го беше нарекъл "пакет с текстури и модели" явно е раличен и на сървара, защото пак не виждам този хладилник (или фризер (fridge.mdl)). А има ли място за 40 човека (45 с местата за админите)?
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

07 Oct 2011 11:37

Здравей,

Първо не с тоя заядлив тон да не си говорим.
Второ, гледал съм туториъли за HDR, друг е въпросът дали ми се е получило добре
Водата не е водна, защото няма cubemaps, не може да се билднат заради някакъв неясен за мен досега проблем.
Ползвам оригинален Стийм и не мога да знам как се държи твоя.
Места има и за повече от 40 човека. Това обаче не важи за доста от картите, които в момента са на сървъра, така че не виждам какво условие е това

Поздрави

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

07 Oct 2011 18:51

Аз не знам как може да пиша със "заядлив тон". HDR се оправя като след като си сложил cubemaps напишеш в конзолата build_cubemaps (това е проблема, който бях обяснил в поста с проблемите на beta весията). Водата се оправя като вместо модел се сложи текстура на водопад с висока резолюция и се вкара в *.bsp файла с Pakrat или друга подобна програма. Аз не виждам какво общо има оригиналният STEAM с оригинален Source SDK. И как така една карта с проблем е "ГОТОВА!"?

ПС: Извинявам се, че се опитвам да помогна. Не взимай предвид мойте постове във форума и го прескачай щом съдържанието им не ти харесва.
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

User avatar
ХИЩНИКЪТ
Forum God
Forum God
Posts: 1807
Joined: 12 Dec 2008 23:42
Location: София
Contact:

10 Oct 2011 14:40

Престанете да се заяждате...
Като не се е получило добре нещо по картата се доработва до съвършенство и после колегите ще преценят дали ще бъде сложена в зомби сървърите :)

А и никой не е казал че от първия път трябва нещо да стане.Важен е не опита,а желанието ! :)
ХИЩНИКЪТ

Image

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

10 Oct 2011 17:45

Картата е готова, качена е на сървъра, има cubemaps, хората я играят и явно я харесват, така че всички са доволни и щастливи

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

10 Oct 2011 19:17

ХИЩНИКЪТ wrote:Престанете да се заяждате...
Dragon wrote:Първо не с тоя заядлив тон да не си говорим.
Ако някой може да ми обясни как точно се заяждам и с какъв тон пиша. Ако проблема е, че не харесвате да казвам проблемите в картите (които се оправят за 10 минути) просто ми кажете за да знам да не си хабя копчетата на клавиатурата.
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

Post Reply