zm_csmega_insomnia_beta - ГОТОВА!

Карти направени от CSMEGA
Forum rules
1. Да не се копират или преработват карти от други сайтове !
2. В името на картата да има "csmega" пример de_csmega_fire
3. Задължителни поне 3 снимки от картата (Няма значение размера само да е по-голям от 800 Х 600 ... форума има автоматичен намаляващ плугин с функция зуум)
User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

24 Sep 2011 20:28

пишеш в конзолата
sv_cheats 1
noclip
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

24 Sep 2011 20:47

е да но нали в сървъра няма такива?? nodraw съм го сложил за да огранича движението

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

24 Sep 2011 20:52

Защо ми е във сървъра да ги има? Пускам си игра с ботове и си ги пиша. За ограничаване на движение се ползва invisible или player clip (и clip върши работа). nodraw се ползва там където не трябва да има текстури (места, който не трябва да се виждат най - често) .
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

24 Sep 2011 20:58

беше invisible, но мислех че то ми преебава buildcubemaps и затова го смених на nodraw. ще го върна пак. Имаш ли идея защо buildcubemaps не работи?

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

24 Sep 2011 21:50

Ще погледна картата за проблеми, ще пиша като намеря нещо.
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

24 Sep 2011 22:31

Заповядай! Надявам, се да ги оправиш.

Погледни частта от форума отделена на оптимизацията.
Image
Това може да доведе до грешки.

Когато използваш custom модели и текстури трябва да ползваш pacrat (или друга подобна програма) защото ще се виждат като грешки.
Image
Image
Тук може да ползваш vending machine.


Image
Image
Това не трябва да е func_brush. Просото го остави като brush.
Ползвай invisible текстура вместо ladder.


Image
Image
buyzone- се прави от trigger текстурата.



Image
Гледай да не се получават застъпващи се текстури, не изглежда добре.



Image
env_cubemap е най добре да се слага на 64 hammer единици над земята, така е най - добър ефекта от тях.



Image
Направи звука по - силен, 9 или 10 ще е добре.



Image
Ако трябва да е така, защо не го направиш func_illusionarry?
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

25 Sep 2011 18:44

Здравей,

Погледнах забележките ти. Някои ще ги оправя. Други имам чувството, че декомпилаторът ти се е пообъркал. Ще ги изкоментирам по точки:

От първия ти пост:

1. ще оправя това с 'clip' текстурата.
2. не съм съгласен за func_illusionary. Документацията на Valve казва, че има legacy support. Да се ползва func_brush вместо това. Ще го направя на тези лампички, вече го бях направил на другите (червените), но на тези съм забравил.
3. Принципно съм предвидил, че някой може да се качи :)) Все пак няма да е голям плюс за него, понеже може да бъде достигнат и от високия покрив (с комина), и оттам, откъдето се е качил. Варианти много.. :))
4. Ще я направя дупката в кашона да е по-приветлива
5. Принципно нивото не съм го направил да се разхождате извън него, но ако текстури и други неща извън нивото те притесняват, мога да ги оправя... :)
6. Модела на реката няма да го махна. Умишлено съм го сложил, защото исках точно този ефект на канала да постигна. Няма как иначе да симулираш движеща се вода (доколкото знам). Освен това не би трябвало да го гледаш така отвън и да ти пада fps. Принципно никой не би трябвало да има работа там. Все пак ще го обградя с world brush, за да не виси така грозно. Освен това нямам огромни разстояния в нивото, или друго, което да качва fps, така че мога да си позволя една 'река'.
7. За телепортите не разбирам какво имаш предвид. Ще обясниш ли по-подробно?

Втория ти пост:
1. Ще оправя тази дупка
2. Моделите и текстурите не са 'custom'. По-скоро си го обяснявам с това, че може би не си импортнал тези текстурни пакети, които ползвам аз. Иначе си ги има към играта. Тази там, която я гледаш е metal/metalfloor007a (не знам от кой текстурен пакет са ми заредени, но тъй като пускам оригинален стийм, той си ми зарежда всички пакети, достъпни в играта автоматично. Не ползвам други. Това важи и за моделите. Този там е models/natalya/props/fridge.mdl
3. Този ограничител ще го сложа на 'clip'. сега е на 'invisible'. Никога не е бил 'ladder', въпреки че декомпилаторът ти така го е интерпретирал :)) Ще ги направя да са world brushes
4.Buyzone-ите ще ги сложа trigger текстури.
5. Ще махна застъпването на brush
6. Ще сваля env_cubemap ниско, въпреки че и така не се билдва buildcubemaps правилно. (още разучавам този проблем)
7. Този звук изрично съм го сложил 2, защото е звук на дъжд и така съм го преценил като умесно за сила на звука. Предполагам няма да отречеш, че звучи добре на картата.
8. за func_Illusionary вече говорихме.

Ще се радвам, ако имаш (или някои друг има) някакви предложения за подобрения на картата, така че да ги изкоментираме. Искам да стане много яка (сървърът има нужда от свежи карти), така че да върнем хората. Линкът към изтеглянето на картата го има на 1ва страница, ще се радвам да я изтеглите и да си дадете мнението (след изтегляне, картата се слага в cstrike/maps във вашата Counter - Strike инсталация, и след това се пуска от Create Server -> zm_csmega_insomnia_beta).

В очакване съм на коментари и предложения.

@zombi hunter: Да, има много места за криене, но както виждаш всяко едно е уязвимо по свои си начини. Това смятам че е добре, не както на други карти барикадират се някъде и край - няма влизане. Тук, ако сбъркаш грубо, си изнесен :))))

armaturata
Forum God
Forum God
Posts: 689
Joined: 07 Dec 2008 01:44
Location: Varna
Contact:

01 Oct 2011 11:24

Мхм доста сте напред с материала , браво :thumbup:

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

01 Oct 2011 14:38

Как се пуска от конзолата зомби мода? Искам да си тествам картата на него...

1 Million
Newbie
Newbie
Posts: 25
Joined: 28 Apr 2011 14:00

01 Oct 2011 15:44

Не мисля че има нещо такова , като да си пуснеш зомби мода от конзолата- трябва сървър със зомби мод.

Post Reply