zm_csmega_insomnia_beta - ГОТОВА!

Карти направени от CSMEGA
Forum rules
1. Да не се копират или преработват карти от други сайтове !
2. В името на картата да има "csmega" пример de_csmega_fire
3. Задължителни поне 3 снимки от картата (Няма значение размера само да е по-голям от 800 Х 600 ... форума има автоматичен намаляващ плугин с функция зуум)
Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

15 Sep 2011 23:19

Здравейте,

Започнал съм работа по една карта, която ще се казва zm_csmega_insomnia_beta и планирам да е много яка (засега намеренията ми се оправдават). Почнал съм я от 3-4 дни, като я дизайна, който и изработвам предполага да даде равни шансове на хора и зомбита, защото в много карти наблюдаваме превес на единия или на другия тим, като при тази карта това няма да го има. Картата ще разполага с много места за криене на хората, но ще има много възможности скрилите се да се *прецакат*, затова внимавайте :)) На тази карта добрите ще са наистина добри и слабите наистина слаби.

Обещавам да е много яка!!! :) Планирам да съм позавършил картата до 20тина дена.

Междувременно очаквайте скрийншотове от разработката на картата.

При добри отзиви от потребителите на сървъра, естествено впоследствие ще се разработи и не-бета версия zm_csmega_insomnia.
Last edited by Dragon on 01 Oct 2011 21:58, edited 1 time in total.

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

18 Sep 2011 16:36

Както обещах, малко скрийшоти от разработката за момента :)

Image
Image
Image
Image

Има наистина много места за криене, но грешките ще се заплащат скъпо от човеците :))

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

18 Sep 2011 18:44

Гледам, че хладилника свети, а това означава, че ползваш HDR lightning неправилно. Пускай го само накрая, защото забавя много компилирането и ВИНАГИ след като сложиш HDR слагаш env_cubemap и в конзолата пишеш build_cubemaps. Рестартираш играта и няма да светят така гадно.
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

18 Sep 2011 18:47

Мерси за съвета, ще го пробвам. Вярно е че имам малко проблеми с осветяването на картата

User avatar
ХИЩНИКЪТ
Forum God
Forum God
Posts: 1807
Joined: 12 Dec 2008 23:42
Location: София
Contact:

20 Sep 2011 12:17

Иначе като цяло изглежда много добре :)
ХИЩНИКЪТ

Image

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

24 Sep 2011 01:34

НОВИ СКРИЙНШОТИ!!!

Не става картата както исках да стане - по-добра става :yahoo: Както обещах, още скрийншоти от разработката.
Скоро ще дам линк за временната разработка - ще можете да погледнете и тествате картата и да дадете своите предложения....


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
eminem2show
CS:S Admin
CS:S Admin
Posts: 991
Joined: 18 Jun 2009 19:40
Location: Либърти Сити

24 Sep 2011 02:34

Дай линк към картата искам да я огледам малко по-подробно. :)
Image

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

24 Sep 2011 16:07

Ето линк към картата в момента : http://www.2shared.com/file/i964JhO4/zm ... omnia.html

Чакам коментари, рецензии и предложения!!! :smart:
Last edited by Dragon on 08 Oct 2011 00:50, edited 3 times in total.

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

24 Sep 2011 19:11

Така, започвам да казвам проблемите.

Image
Тук е нисък player clip-а (ако е invisible може да го оставиш и така, но оръжията не минават през него) и класове хора като nanosuit ще могат да се качват там (познати бъгове като на zm_runforyourlife) и да падат от картата. За всеки случай може да се сложи и trigger_hurt отзад.


Image
Няма да е зле ако се направят и тези светлини func_illusionarry. (не е задължително, но така се пречкат.)


Image
от тук може да се качи някой горе
Image



Image
Това не ми харесва така както е изрязано, няма да е зле ако се промени малко.


Image
nodraw???


Image
това просто го махни, само намаля FPS-a.

Няма да е зле да се поразгледат и тези телепорти, защото не ми харесва положението им.
Сега ще направя и по-детайлен преглед на картата. Като цяло е добре замислена.
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

Dragon
Spammer
Spammer
Posts: 74
Joined: 04 Jun 2011 16:19

24 Sep 2011 20:11

а ти как се качваш там въобще?

Post Reply