zm_csmega_project

Карти направени от CSMEGA
Forum rules
1. Да не се копират или преработват карти от други сайтове !
2. В името на картата да има "csmega" пример de_csmega_fire
3. Задължителни поне 3 снимки от картата (Няма значение размера само да е по-голям от 800 Х 600 ... форума има автоматичен намаляващ плугин с функция зуум)
User avatar
eminem2show
CS:S Admin
CS:S Admin
Posts: 991
Joined: 18 Jun 2009 19:40
Location: Либърти Сити

03 Jan 2011 13:32

Реших да започна карта, която ще е възможно най-детайлна с custom текстури и скайбокс. Ще взема неща от най-добрите карти и ще ги направя още по-добри в тази карта :) . Тук ще поствам снимки и прогреса на изработката. Моля, който има идея нека я сподели в темата, за да можем да направим картата възможно най-добрата правена някога от CSMEGA-BG! ;)

Screen's:
Image
Image
Image
Image
Image

Progress:15%
Last edited by eminem2show on 04 Jan 2011 07:22, edited 1 time in total.
Image

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

03 Jan 2011 20:51

В този проек няма да е зле да се включим всички и да стане наистина уникална карта.
1. Да се направи стая която има 2 врати, едната да се направи, така че да се отвара само за хората, а от другата страна да е с по удължен коридор и да има нещо като http://www.gamebanana.com//prefabs/3101 .
2. Да се направи с повече движеши се обекти (асансйори, ескалатори (има prehabs във gamebanana (новото име на fpsbanana), водопад (може и да е с лава), движещи се светлини и други подобни). Задължително е да се сложи env_cubemaps (поне по 1) във всяка стая или коридор. След това се компилира със HDR (чак след като е готова картата) и се пише командата buildcobemaps (това оправя и гадния светещ ефект) (http://www.youtube.com/watch?v=-teUP-i3R7k това е един много добър урок за HDR).
3. Може и да се подобри ефекта от падналите сенки като се направят по детайлни, но това прави картата много по-голяма :/
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

User avatar
*DANGER*
Developer
Developer
Posts: 1880
Joined: 07 Dec 2008 19:43
Contact:

04 Jan 2011 03:33

аз само чакам,одобрявам и слагам :)
Support questions belong to the forum, not to my PM Box!.

Image

The box said 'You need Windows XP or better' .... so I installed linux.

User avatar
eminem2show
CS:S Admin
CS:S Admin
Posts: 991
Joined: 18 Jun 2009 19:40
Location: Либърти Сити

04 Jan 2011 06:11

Ще ползвам и текстури.
Image

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

04 Jan 2011 09:37

[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

08 Jan 2011 00:57

http://www.youtube.com/watch?v=r4Fzj7-0 ... re=related
Нямам думи просто....Както беше написано в един от коментарите да направиш нещо такова със source engine-а е като да рисуваш с моторен трион...
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

User avatar
*DANGER*
Developer
Developer
Posts: 1880
Joined: 07 Dec 2008 19:43
Contact:

08 Jan 2011 01:28

кога ще е готова ?
Support questions belong to the forum, not to my PM Box!.

Image

The box said 'You need Windows XP or better' .... so I installed linux.

User avatar
eminem2show
CS:S Admin
CS:S Admin
Posts: 991
Joined: 18 Jun 2009 19:40
Location: Либърти Сити

08 Jan 2011 03:24

Надявам се възможно най-скоро ;) . Сега почивните дни ще поработя повече върху нея. Ще сложа и нови скрийнове.
Image

User avatar
angel.from.hell
Forum God
Forum God
Posts: 686
Joined: 24 Aug 2010 00:51

09 Jan 2011 14:11

Имам една доста нестандартна идея....Да се сложи врата с код, зад нея да има няколко телепорта (3-4), от които единият да води до малка стая за bhop (с 5-6 платформи за скачане) и там да се направи да прави играча невидим на 99% (http://www.youtube.com/watch?v=Z_l8dCaXF9Y).
ПП: Това ще е възможно само ако сървара работи с ticrate 100 (при по-малко не може да се прави bhop)
[blink]Genntleman in world of d*mbas*es[/blink]

User avatar
EED123
Spammer
Spammer
Posts: 81
Joined: 09 Jan 2011 23:21

10 Jan 2011 00:04

идеичка за място за криене :
навес които е с ограда (да може да се бие през нея) и 1 вход които да се барикадира с 2 машини
Hodq Si Az S GlocK I oP!

Post Reply